2. ledna 2016

PF 2016

Mějte štastný rok 2016!

Napadlo mě, že bych si mohl k PFku připojit i bilanci uběhlého roku a výhled do toho nadcházejícícho. Aspoň si to budu moci porovnat, jak se co vydařilo, až si tohle 31.12.2016 budu zpětně číst.

Bilance roku 2015

Úspěchem jistě je otištění mého komiksu Předtím a jeho účast na výstavě Generace 2.0. To mě celkem popostrčilo a s spolu s Terkou Drahoňovkou jsme sesmolili komiks (ukázka zde), který se objeví v chystaném Bubblegunu.
Také jsem udělal grafiku pro jeden mobilní herní projekt. Doufám, že se nám ho brzy nějak podaří dotáhnout a vydat. Uvidíme.
No, také jsem dost zanedbával tento blog: jen dva příspěvky za rok. A vynechal jsem Inktober a nezvládl ArtDropDay. Bída!

Ještě nějaká aktuální data z tohoto webu: přes 8000 zobrazení stránky, 4 čtenáři, 91 příspěvků.

Výhled do roku 2016

Nerad některé zásadnější projekty prozrazuji dopředu, raději je odhaluji, až když jsou za mnou, páč nemusejí dojít úspěšného konce, ale snad zde můžu prozradit, že s Viktorem Svobodou pracujeme na delším komiksu s roboty.
S Terkou chci také udělat další komiksové spoludílo.
A už chci konečně udělat redesign tohohle blogu - chci sem dávat už jen články a postupy.
Dále budu usilovat, aby bylo více pixelartu a hlavně konečně chci dotáhnout nějakou z počítačových her, které mám rozplánované a rozčrtané.
Tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat