3. října 2011

Lodička

Lodička
Vplul jsem do třetího roku studia a čeká mě závěrečená bakalářská práce. Sice to vypadá s ní bledě, ale snad se to vyvede. Budu se to tu pokoušet opět trochu oživit, přes prázdniny jsem byl na brigádě a tak nebyl čas, ale skic vzniklo mnoho (tak vznikl jeden pixelart, ale ten ještě dolďuju), tak je jen stačí naskenovat ...

Také jsem si říkal, že by to tu zasloužilo novej, pořádnej vohoz, jako design. Nápadů je mnoho, jen je zpracovat ... No to asi až příští rok.

Lodičku, co je na obrázku jsem dělal s bráškou. Vlastně to nebyla žádná věda, ale poňouklo nás to k tomu udělat si další loďstvo (moc skořápek nebylo, tak jsme udělali množství papírových loděk a parníků). Pak jsme celé dvě floty (každý měl své lodě označené svou barvou) těchto lodí umístili do "moře" ve vaně a jali se je bombardovat kaštanama. Průběh bitvy byl stručný.

Vše jsme potopili.

Hm a komu to vlastně píšu ... ?

Žádné komentáře:

Okomentovat