22. října 2011

Bitva o lávovou planetu

Bitva o lávovou planetu
Modří se chystají na červené.


V červenci jsme se zúčastnil týdenní soutěže (Weekly Challenge - WCH) na Pixel Joint (dále PJ). Úkolem bylo udělat obrazovku ze smyšlené hry (mockup), kde bylo kritériem, aby se tma vyskytovala láva a omezeno určenou paletou 12 barev. Udělal jsem tedy náhled realtime strategie.

Uzávěrka WCH mě donutila rychle obrázek dokončit, ale nebyl jsem s ním úplně spokojen, tak jsem se po čase pustil do oprav a vznikl mi celkem zdařilí náhled, se kterým jsem už spokojen byl. Jistě nikomu neujde, že jsem se ikonkami jednotek inspiroval z Dune 2 potažmo Dune 2000, kterou jsem v tu dobu hrál.

Bitva o lávovou planetu
Předělávka Modrých proti červeným.
[Doporučuji rozkliknout, v dvojnásobné velikosti obrázkek vypadá líp.]


V souvislosti s tím jsem i udělal do takového mikro projektu na PJ, kde bylo úkolem udělat si avatar s bojovníkem, či válečnou technikou v barvách modré, nebo červené. Jakých bude do měsíce víc, ti "vyhrávají". Udělal jsem tedy modrého tanka ze zmíněného mockupu (pojmenoval jsem ho Trike Tank). No, vyhráli červení.

Trike tank
Tříkolý tank za modré jako ikonka.

Žádné komentáře:

Okomentovat